Tension.

Hi & Assalamualaikum. Jumpa lagi yaw. Harini aku tension gila. Tension sangatsangatsangat. Semua kerja aku kena buat. Ye, aku tahu aku perempuan but aku rasa macam aku ni orang gaji betul. Adik aku sakit kaki. Ok fine. Apa dia yg mintak, aku tolong. Tp tak boleh aaa nak suruh aku buat macam macam. Ko ingat aku ni apa? Hamba abdi ko ke.

Tadi lepas bangun tidur, toto dia tak reti nak lipat. Aku pulak kena sidai baju. Aku pun terpaksa lipat. Even dia sakit kaki pun, lipat aaa. Nanti aku tolong angkatkan. Dia terus je masuk bilik air, gi mandi. Dafuq, then aku report dekat my mum.

me: "ummi, adik tak lipat toto ugh"
ummi: "adik sakit kaki, kamu ni tolong la lipat *tengking*"

Aku diam jeeee.

ummi: "kamu ni memang takde rasa simpati langsung!"

FINE. FINE. FINE. Aku memang takde perasaan tu. Ye, aku tahu ummi. Aku lah punca segalanya. Time aku sakit dulu, aku gagah jugak buat pape. Tak macam adik aku. Mengada. Manja lebih. Aku pang karang baru tahu rasa nikmatnya macam mana. Aku mmg nak buat tapi sebab aku ada perasaan "kesian" tu lah, aku taknak buat. Kalau tak, dah lama melekat. Then, ummi suka mengungkit.

ummi: "time kamu demam haritu, adik tolong kamu. Ada dia merungut pape?"

Ye, tahu. Terima kasih banyak2 sebab tolong aku dik. Tp ummi!!!! Akak bukan merungut but pls aaa adik tu mengada sangat. Dia dah besar!!! Nak masuk darjah 6 pun, matured aaa sikit. Duh. Sumpah tension. Nak keluar, takda lesen. Kalau ada, dah lama aku merewang. Bosan duduk rumah. Asyik buat benda yg sama. ARGHHHHH

Dekat sini pun takda kawan. Semua sombong nak matey. Kan best duk tambun. Boleh pi umah ika, zaty, rehan. Boleh jugak aku lepak petang2 hmmm. Rumah jauh nak buat macam mana :'( sabar jelah. Hm.



Ciao, assalamualaikum.
Lots Of Love, Yanaa♥